Search:

Type: Posts; User: MashkaNY

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    7,607

    awww wish this post was up while i was there few...

    awww wish this post was up while i was there few years ago :(
  2. Replies
    69
    Views
    3,268

    thats why i like INBF/WNBF's Ms Fit Body it...

    thats why i like INBF/WNBF's Ms Fit Body

    it has the same poses and they're looking for defenition and muscle... i love it, its the closest thing to NABBA
  3. Replies
    3,162
    Views
    279,840

    Sticky: yeah its for real lol wtf why are you...

  4. Replies
    3,162
    Views
    279,840

    Sticky: Hi Dave, much respect to you and for all the...

  5. Replies
    17
    Views
    817

    legs look insane in the pic, even blurry! lol

    legs look insane in the pic, even blurry! lol
  6. Replies
    48
    Views
    2,324

    yup thats the company i get, i get in whole...

    yup thats the company i get,

    i get in whole foods (in ny)
  7. Replies
    30
    Views
    1,440

    oh boy

    oh boy
  8. Thread: 15 days out

    by MashkaNY
    Replies
    34
    Views
    1,213

    Congrats!

  9. Replies
    5,810
    Views
    315,269

    Sticky: its pouring whole summer not used to it yet???...

    its pouring whole summer not used to it yet??? lol :rolleyes:

    thank god im dieting id be so pissed that whole summer is ruined if i wasnt terrible
  10. Replies
    69
    Views
    8,219

    you seriously can do only 1 tbsp of WF???? damn i...

    you seriously can do only 1 tbsp of WF???? damn i give you respect

    if i open one of those tubs of jelly, the tub will be gone for sure

    i calculate it as 22 cals though, cuz its 22 servings...
  11. Replies
    5,810
    Views
    315,269

    Sticky: you have a link to this or a pic? how does it...

    you have a link to this or a pic?

    how does it work out price wise, same as powder?
  12. Thread: Abs

    by MashkaNY
    Replies
    10
    Views
    1,241

    Abs

    does anyone even train them or do you feel they jsut come in as you diet?


    my last show i bearly trained them at all, and they looked very good



    this time im dieting and they're coming...
  13. Replies
    477
    Views
    20,767

    what is this????? very pretty :) lol

    what is this?????




    very pretty :) lol
  14. Replies
    477
    Views
    20,767

    hey thanks, thought might as well post some pics...

    hey thanks, thought might as well post some pics up since i been posting a lot on here
  15. Poll: i live in ny now i wanna get the f out ...

    i live in ny now i wanna get the f out

    majority of ppl look like shit so it messes up with your head that you look good cuz you look b etter than average

    everyone is always pissed off and its...
  16. Replies
    205
    Views
    28,648

    Hi Dave, wondering how bad is it that i still...

    Hi Dave,

    wondering how bad is it that i still havent got my period since i started your diet. Over half a year now no period.

    Im doing the diet 2nd time now, i took less than 2 months break...
  17. Replies
    5,810
    Views
    315,269

    Sticky: Fiberlyze is really really really good, i wish i...

    Fiberlyze is really really really good, i wish i never tried it , bc its very expensive and now im having a really hard time getting used to drinking other brands of fiber cuz they're disgusting...
  18. Replies
    3,162
    Views
    279,840

    Sticky: hi dave! yet more questions hehe any clue...

  19. Replies
    477
    Views
    20,767

    seriously wtf i mean when you're hungry...

    seriously wtf

    i mean when you're hungry you'll eat anything but thats deff not food porn status!!! lol
  20. Replies
    3,162
    Views
    279,840

    Sticky: Hi Dave, If i start to use a fat burner like...

  21. Replies
    477
    Views
    20,767

    http://www.insanewiches.com/wordpress/wp-content/u...

    http://www.insanewiches.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/07/eastwest2.jpg thats gross bro
  22. Replies
    262
    Views
    7,813

    Sticky: there has to be FAR more single people that post...

  23. Replies
    30
    Views
    217

    yeah i have never either but seems like a good...

  24. good post i notice myself holding my breath...

    good post

    i notice myself holding my breath for some reason a lot esp when i contest diet

    maybe when im very tired or something, like i litterally have to remind myself to breathe, i thought...
  25. Replies
    6
    Views
    646

    i like inhale the air when you have it right in...

    i like inhale the air when you have it right in your face kindof lol its SO WEIRD!!! lolll but it feels so good like you're eating it
  26. Replies
    6
    Views
    646

    isnt it crazy though? i had a feeling if...

    isnt it crazy though?


    i had a feeling if anyone would understand this weirdness it would be ppl on this board lolllllll

    people in day to day deff dont get it lolll
  27. Replies
    6
    Views
    646

    garlic makes ANYTHING taste good! lollll ...

    garlic makes ANYTHING taste good! lollll

    everytime you're in a rest, thats the dish that always catches your attention, whatever it is, its something w garlic in it
  28. Replies
    477
    Views
    20,767

    ok , had to share this with someone ...

    ok , had to share this with someone

    http://farm4.static.flickr.com/3557/3677773872_9f60bfd15f.jpg
  29. Thread: BCAA's

    by MashkaNY
    Replies
    33
    Views
    1,890

    ok so today i tried the blue raspberry flavor...

    ok so today i tried the blue raspberry flavor Xtend, unlike the apple one, it doesnt have that BCAA smell!

    its really good! Im eating it from the scoop now :)
  30. Replies
    149
    Views
    6,802

    omg wow thats terrible!!! i kind of feel bad...

    omg wow thats terrible!!!

    i kind of feel bad for him then :(
  31. Replies
    5,810
    Views
    315,269

    Sticky: good point, the only thing that comes close is a...

    good point, the only thing that comes close is a very level, if not below level, scoop of PB

    my almond butter never comes close to a full tbsp

    and mac nut butter is so caloris holy crap!!
  32. Replies
    6
    Views
    646

    smelling food lol

    ok, i dont know if this is a sign of a slight mental illness on my part lol, but i realized that when you come up to lets say a pastry (something id wanna cheat with lets say) and smell it, like even...
  33. wow its obvious that they'll try to make the...

    wow its obvious that they'll try to make the numbers look better than they really are but 500 is a pretty big difference! wow
  34. i think there are PLEANTY of healthy options at...

    i think there are PLEANTY of healthy options at most places, but deff not contest prep. for contest prep if i didnt cook it or my mom in my kitchen, i dont trust it, no taking chances

    you deff...
  35. Replies
    149
    Views
    6,802

    question does this deflate or go away...

    question

    does this deflate or go away eventually or he's fuked like this for life???
  36. Replies
    149
    Views
    6,802

    congrats!! avitar pic looks good!

    congrats!!

    avitar pic looks good!
  37. Replies
    31
    Views
    1,481

    i never watch the show but i know the guy you're...

    i never watch the show but i know the guy you're talking about, he competes WNBF , natural baby! :)
  38. Replies
    5,810
    Views
    315,269

    Sticky: damn sorry to hear, what did you eat? how many...

    damn sorry to hear, what did you eat?
    how many weeks out are you from your show???
  39. Thread: BCAA's

    by MashkaNY
    Replies
    33
    Views
    1,890

    i think i was very hungry when i wrote about...

    i think i was very hungry when i wrote about xtend

    that bcaa smell is kind of gross

    purple waarth doesnt have it at all

    (then again tis like 20 bucks more for a tub :( )
  40. Replies
    9
    Views
    1,272

    thats the problem that I wasnt sure what it was...

    thats the problem that I wasnt sure what it was from

    i assumed it was from milk but this weekend i had ice cream and cheeses and probably milk (dont even remember)

    the only thing that i have...
  41. Replies
    9
    Views
    1,272

    i dont like it!!!! lolll

    i dont like it!!!! lolll
  42. Replies
    9
    Views
    1,272

    im eating aLOT of salt this time around, like...

    im eating aLOT of salt this time around, like abuse it with every meal.

    i made the mistake of not doing that last time i did dave's diet, feel much much better now


    frosty maybe you're...
  43. Replies
    9
    Views
    1,272

    water depletion post cheat on keto

    Sup guys,

    I just asked Dave in the QA his opinion but I would like to hear more ofcourse.

    Im on his diet (again) and i haaaaaaaaaaaaate that water retention feeling that you get sometimes...
  44. Replies
    20
    Views
    1,419

    ha same here, i just assumed it was a contest diet

    ha same here, i just assumed it was a contest diet
  45. Replies
    20
    Views
    1,419

    yes now we're talking! lolllllllll

    yes now we're talking! lolllllllll
Results 1 to 45 of 222
Page 1 of 5 1 2 3 4