Search:

Type: Posts; User: brandonp005

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.18 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    959

    Congrats bro..I'm glad to see things looking good...

    Congrats bro..I'm glad to see things looking good for ya! I wish you nothing but the best bro and your new outlook on life is exactly how everyone needs to see it!
  2. Replies
    7
    Views
    656

    They will take care of you bro!

    They will take care of you bro!
  3. Replies
    16
    Views
    2,004

    Nice bro...I've been using this product for a...

    Nice bro...I've been using this product for a couple weeks now and truly do love it!
  4. I currently use it on my keto diet...I take 1...

    I currently use it on my keto diet...I take 1 cap, 3 times per day before any meal that has very little carbs in it. I'm talking somewhere around 2-8grams...When I refeed, I take 2 caps about 30...
  5. Replies
    41
    Views
    3,466

    Thats exactly right bro...Their shit is legit!~

    Thats exactly right bro...Their shit is legit!~
  6. Replies
    59
    Views
    8,729

    Hope you love it bro! I'm excited to see your...

    Hope you love it bro! I'm excited to see your progress.
  7. Replies
    80
    Views
    3,708

    Neither....Cherry Coke Zero tops them...

    Neither....Cherry Coke Zero tops them all!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. Replies
    4
    Views
    691

    Needtobuildmuscle Forums...

    This place has everything bros. From your OTC supplement discussions to your hardcore anabolics.

    Getting tired of the same ole, same ole diet food? Check out our Anabolic Kitchen forum for...
  9. Yeah really, you looked awesome bro..give us the...

    Yeah really, you looked awesome bro..give us the details!
  10. Replies
    70
    Views
    4,656

    Kai definately is a damn beast! I'm more of a...

    Kai definately is a damn beast! I'm more of a Branch fan, but Kai is incredible!
  11. Replies
    53
    Views
    1,273

    haha...I see that a lot at my gym as well

  12. Thread: hcgenerate

    by brandonp005
    Replies
    14
    Views
    2,487

    Around the end of Week 1 is when I could really...

    Around the end of Week 1 is when I could really feel it working. I was using 5 caps/ed. Taking 3 in the AM and 2 in the PM.


    To learn all about OTC supplements that work, join us over at...
  13. Replies
    1
    Views
    402

    Time is running out folks.....take advantage of...

    Time is running out folks.....take advantage of this great sale!
  14. Replies
    3
    Views
    482

    They extended the 20% deal through the rest of...

    They extended the 20% deal through the rest of this week...The only thing they took out was the free stuff.

    Use discount code "20off"
  15. Replies
    3
    Views
    482

    NTBM's big sale ends tomorrow.......

    Jump on this great offer while you can! Use the discount code "20off" for 20% off. Its a great time to save money and get some free products with your orders!!!!!!!!!!!!
  16. Looking forward to following this! Enjoy bro!

    Looking forward to following this! Enjoy bro!
  17. Never can get tired of watching Tricky's...

    Never can get tired of watching Tricky's routine....always a crowd pleaser!
  18. Thats a sweet deal bro! Everyone needs to jump...

    Thats a sweet deal bro! Everyone needs to jump on this!
  19. Replies
    32
    Views
    10,162

    I'm going to give this a try at the start of the...

    I'm going to give this a try at the start of the year...Can't wait!
  20. Replies
    13
    Views
    1,936

    Tracy Mason is doing my diet. We've also upped my...

    Tracy Mason is doing my diet. We've also upped my cardio so I can play catch up! haha Thank you for the pointers on the posing.


    At about 8 weeks out, I'll post some more pics.
  21. Replies
    58
    Views
    3,198

    take your negativity some where else

    take your negativity some where else
  22. Replies
    13
    Views
    1,936

    Tricky Jackson Classic

    Tricky Jackson Classic
  23. Replies
    23
    Views
    2,128

    I guarantee it! :yep:

    I guarantee it! :yep:
  24. Oh yeah, get it while its hot!

    Oh yeah, get it while its hot!
  25. I haven't got to try these yet.

    I haven't got to try these yet.
  26. Replies
    52
    Views
    2,836

    I completely agree! Yeah, you won't get the...

    I completely agree! Yeah, you won't get the vascular effect at higher bf, but it still gives you the strength and aggression that you won't get when using other AI's instead!
  27. Replies
    13
    Views
    1,936

    Sunday 7-25-10 11 weeks out @ 185.2 lbs ...

    Sunday 7-25-10

    11 weeks out @ 185.2 lbs

    http://i29.tinypic.com/24w6ddd.jpg
    http://i31.tinypic.com/9ixv6e.jpg
    http://i31.tinypic.com/29bnhxe.jpg
    http://i32.tinypic.com/t99m6e.jpg...
  28. Thread: Retailers

    by brandonp005
    Replies
    9
    Views
    669

    yes it was bro!

    yes it was bro!
  29. You did great! I'm so glad to have you in my...

    You did great! I'm so glad to have you in my corner!
  30. Replies
    22
    Views
    904

    Happy Birthday bro....35 years young!

    Happy Birthday bro....35 years young!
  31. Replies
    22
    Views
    904

    maybe you mean? haha

    maybe you mean? haha
  32. Great coverage...thanks everybody!

    Great coverage...thanks everybody!
  33. Replies
    50
    Views
    1,870

    Nice!

    Nice!
  34. If he stays healthy, I think his future is really...

    If he stays healthy, I think his future is really bright!
  35. Replies
    50
    Views
    1,870

    I'm hearing by the end of this month.....I'm...

    I'm hearing by the end of this month.....I'm excited!
  36. Replies
    71
    Views
    4,705

    How's everything going Quad? Still feeling good...

    How's everything going Quad? Still feeling good I hope.
  37. Andy definately has a unique personality!

    Andy definately has a unique personality!
  38. Sounds like a hell of a deal!

    Sounds like a hell of a deal!
  39. Nice bro...I use 1 bottle of Ass lightning and 1...

    Nice bro...I use 1 bottle of Ass lightning and 1 serving of Attack for my pre workout regimen right now and absolutely love it!
  40. Replies
    25
    Views
    1,228

    Nice!

    Nice!
  41. Replies
    23
    Views
    2,128

    I love the feeling I get when using HcGenerate

    I love the feeling I get when using HcGenerate
  42. Thread: UFC stream

    by brandonp005
    Replies
    8
    Views
    641

    they blocked it

    they blocked it
  43. Replies
    50
    Views
    1,870

    When is the projected release date for this?

    When is the projected release date for this?
  44. Nice interview! I wish you both the best of...

    Nice interview!

    I wish you both the best of luck in Tampa!
  45. I take these as well. They have helped me out...

    I take these as well. They have helped me out tremendously as well. Glad to see they are working for you also girl!
Results 1 to 45 of 207
Page 1 of 5 1 2 3 4